Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
04 22

Virtualios įžymybės – nebe utopija: kas tai ir kokios šio reiškinio grėsmės

Kiekvienais metais pasaulyje karjerą pradeda tūkstančiai muzikantų ir kitų pramogų pasaulio atstovais tapti norinčių žmonių. Per pastaruosius 10 metų jau ir taip didžiulę rinką papildė kūriniai, prie kurių vienaip ar kitaip ranką prikišo dirbtinis intelektas.
Dirbtinis intelektas
Dirbtinis intelektas / Scanpix / Instagram nuotr.

Virtualūs influenceriai keičia turinio kūrimo, vartojimo ir pardavimo internete būdus. Jie yra tarp pažangiausių technologijų ir mūsų troškimo užmegzti ryšį. Tačiau kartu jie yra dar vienas produktas, kuriuo prekiauja rinkodaros specialistai, norintys gauti mūsų pinigų.

Atidžiai įsižiūrėję galime pastebėti riziką, kylančią dėl šio iki šiol ne iki galo aiškaus fenomeno.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius