Pasak JAV bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, grynasis pelnas išaugo nuo 3,4 mlrd. iki 3,75 mlrd. dolerių, pardavimų pajamos – nuo 20,07 mlrd. iki 20,2 mlrd. dolerių.
Suderintas pelnas akcijai siekė 1,52 dolerio ir viršijo agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozes vidurkį (1,42 dolerio), tačiau įplaukos lūkesčių nepateisino (20,44 mlrd. dolerių).
Kosmetikos ir parfumerijos gaminių pardavimų pajamos didėjo 2 proc., produktų naminiams augintiniams – 3 proc., sveikatos priežiūros produktų – 2 proc., namų apyvokos prekių – taip pat 2 proc., tuo tarpu prekių vaikams ir asmens higienos priemonių – mažėjo 2 procentais.
„Procter & Gamble“ veiklą pradėjo 1837 metais kaip nedidelė šeimos įmonė, gaminusi muilą ir žvakes Cincinatyje. Dabar bendrovės produkcijos portfelis sudarytas iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, siūlomų beveik 70 šalių. Bene labiausiai žinomi – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Fairy“, „Always“, „Lenor“, „Oral-B“, „Olay“, „Tampax“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head & Shoulders“, „Fusion“, „Gillette“, „Mach3“, „Venus“, „Braun“.